csütörtök, március 08, 2007

guzmania minor


8 megjegyzés:

  1. Jaj de széééééép! Úgy látszik, nálad szeretik a növények. Nekem is van néhány, de mind olyan furák, mintha nem tudnák eldönteni, hogy most elpusztuljanak vagy nem. És ennek a virágnak nincs valami hétköznapi neve is?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom a hetkoznapi nevet. Az este kaptam, es a neten kellett utannanezzek. Tropikus noveny, nem kell neki sok feny, szereti a nedvesseget.
    Amugy nekem sincs sok viragom, ezzel minossze 7 cserepes virag, 1 aloe, ibolyak, valami logo zold levelek, nem tudom a nevuket, de tetszenek, es ez. Majd ha berendezzuk a nagyszobat szeretnek egy "viragsarkot".

    VálaszTörlés
  3. Jovok egy nap es megnezem :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Varlak kisvirag. Ugy-e nem az esti "bekukkantast" gondold latogatasnak?

    VálaszTörlés
  6. Bocsi, kisvirag. Eloszor nem jol fogalmaztam, tehat visszvontam a bejegyzest, aztan ujra irtam, de a te bejegyzesed datumat csak most neztem. Tehat ezutan latogatsz meg :) (Probalok sietni, mert Csenge legtobbszor csak nyuszifarkincanyit alszik - de nem sok hasznom van a sietesbol, legalabbis most nem volt0

    VálaszTörlés
  7. nem igerem, hogy ma jovok, de mindenkepp hamarosan :)

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?