hétfő, június 22, 2009

Lényegtelen...

Hanga hivott játszani, áruljak el 6 lényegtelen dolgot magamról.

  1. Lényegtelen, mi a divat, ruhám legyen kényelmes, tiszta s befedő.
  2. Lényegtelen milyen foglalkozást álmodtam magamnak, anyaként jól érzem magam.
  3. Lényegtelennek tűnő dolgok is fontosak lehetnek, ezért nehéz most lényegtelen dolgokat találnom vagy inkább azért, mert ami velem kapcsolatos az mind fontos nekem.
  4. Lényegtelen, ki felesége lehettem volna ha..., fő, hogy J. végre megkérte a kezem s igent mondtam Neki.
  5. Lényegtelen mit tud a mobilom, hivni s beszélni lehessen vele, általa.
  6. Lényegtelen dolgok miatt is meg tudok bántódni, az egyerűt nehézzé teszem.

De nehéz játék volt ez nekem! Köszönöm.

PS. :)) most, hogy megirtasm a hatos listámat, eszembe jutottak a lényegtelen dolgok, mikor irtam, akkor meg annyit törtem a fejem. Hát van igy...

Cseppet sem lényegtelen, hogy nem megy a leptopom, más billentyűzeten nem érzem otthonosan magam.

4 megjegyzés:

  1. :) szoval ezek a lenyegtelen dolgok :)

    VálaszTörlés
  2. de jok :)
    te mast nem hivsz jatszani? lenyegtelen :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy ilyen ügyes válaszokat adtál, hívj Te is másokat játszani:))

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?