csütörtök, március 25, 2010

Ezeket a könyveket viszem vissza

holnap a könyvtárba. Egyiket sem olvatam el, pedig a Mary-s érdekel. Igaz nem magamnak vettem ki, hanem Anitának, ő két nap alatt végzett is velük.  

Lázár Ervin: A Hétfejű Tündér (Osiris, 2004)

P. L. Travers: A csudálatos Mary (Móra, 1987)

Bálint Ágnes: Szeleburdi család (Móra, 2006)

Néha szeretnék még egyszer gyerek lenni és ilyen édes ki semmiségeket olvasni, s nem törni a fejem mindenféle felnőtteknek való dolgon, gondon. De csak egy kicsit lennék gyerek, mert a gyerekeknek sem könnyű, s nem szeretnék mindent újra átélni. De nem lehet, ezért én olvasok kevésbé szép, de a valós életről szóló könyvet...

4 megjegyzés:

  1. Mindhárom nagyon jó!!! Inkább hosszabbítsd meg, és olvasd el mégis! :)
    Én, ha valaki azt mondaná nekem, hogy újra gyerek lehetek, azt mondanám, távozz tőlem, Sátán. Örülök, hogy már megértem ennyi évet, még ha felnőttként sok felelősség nyugszik is az ember vállán; gyereknek, fiatal felnőttnek lenni szívás. Mire rájön az ember, hogy csak az hitte, felnőtt már, amikor bizonyos döntéseket meghozott, addigra jó eséllyel megcsinál pár galibát.
    De hát ezekből tanulunk.
    Én már nem akarnám még egyszer végigtanulni ezt az utat.:))

    VálaszTörlés
  2. Már említettem az otthonoktatásról szóló könyvet, most ezt olvasom épp, de a napkban fejeztem be és még hatása alatt vagyok Vujity Tvrtko egyik könyvének, ami románul is megjelent, így románul olvastam el. Lehet kerekedik abból is egy pószt hamarosan, amint lesz időm.

    VálaszTörlés
  3. Maimoni:
    Most nincs időm, de ünnnep után amikor kicsit szabadabb leszek, újra kikölcsönzöm :) Kell pihentető olvasmánynak.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?