vasárnap, október 07, 2007

Újra suli

Már egy hete megkezdődött a suli. Én csak az órarendért voltam. De holnaptól szinte minden nap be szeretnék menni egy-egy szemináriumra. Kurzusokra nem fogok járni, talán csak kettőre. Nem túl zsúfolt ez a félév. De a téli szeszióban le kell adnom vagy négy különbözeti vizsgát, így elég sok anyagon kell átrágjam magam (legalább). Tehát... azt hiszem kevesebb idő jut bologozásra, bár ez nekem kikacsolódás. Ha nem rendszeresen, de olvasom majd a blogokat, néha írok is, vagy inkább írok és kevesebb időt töltök olvasással... nem tudom. De azért itt vagyok, és gondolok rátok, akik visszajeleztek és akiket olvasgatok...

6 megjegyzés:

  1. kitartást neked a tanulásban...én is gondolok rád!:)ügyes vagy hogy tanulsz...én nem tudodm ha tudnám 2 gyerek meett...de örülök hogy neked ilyen jó lehetöséged van!

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy neked már most összejött a hivatalos (tovább)tanulás. Élvezd, és kitartást a vizsgák idején is... majd mondom akkor is :D

    VálaszTörlés
  3. Most mit tanulsz, Betty? mert én le vagyok maradva...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm.
    Pszihológia, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Ja, akkor már értem a sok pszichológia könyv olvasását :)))

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?