hétfő, március 19, 2018

Zsákban hozzák...

Sándor és József ebben az évben hideget és havat hoztak.
Így búcsúzik a tél. Újra eltakarta a virágokat, a kinyílt nárcisz is lehajolt a hó súlya alatt. De azért már itt a tavasz, láttam az elmúlt napokban, amikor sütött a nap.











A fenti képeknek nyoma veszett, mindent fehér hótakaró borít és még egyre csak havazik. Hol a tavasz?

Ma reggel bedugult orral ébredtem. Ez elég ritka és komoly oka van. Leggyakoribb oka az, ha valami tejterméket eszem, ami nagyon ritkán fordul elő. De a rejtett tejterméket nem sikerül mindig elkerülni. Mint az este sem, de erre csak reggel jöttem rá. A vacsoránál használt kecsap összetevői között szerepelt a "laktóz" is. De ezt csak reggel olvastam el. (Az elmúlt hetekben másfajta kecsapot használtunk, én pedig néha hetekig nem használok.)  Tanulság: el kell olvasni az összetevőket, akkor is ha a tasak, a csomagolás, a név régi, megszokott, ismerős.
S ha csorog az orrotok, azon túl, hogy nem esztek édességet jó lesz a tejtermékeket is kerülni, mert serkenti a nyák, váladék képzését a légutak nyálkahártyáján és nem csak.
Napsütéses szép tavaszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?