szerda, január 10, 2018

Helló, Január!

Szép csendesen léptünk át ebbe az évbe, miután számba vettük a sok szépet és jót, amit az elmúlt évben átéltünk.
Egyik gyerek beteg volt, ezért az ágy körül szilvesztereztünk.
Megosztottuk szép emlékeinket.
Azután a "hála-üveg" kis cetlijeit olvastuk el.


Mennyi szép dolog, öröm ért bennünket!
Képeket néztünk s rácsodálkoztunk, hogy ennyi szépség, öröm belefért az elmúlt évbe.
Végül számvetésként elővettük az elmúlt év első napján már hagyományosan megírt "terveink-vágyaink" borítékot, felolvastuk- hisz most csak mi a család voltunk együtt és elmondtuk mi teljesült, mit teljesítettünk.


Aztán másik nap elkészítettük az új "vágyak-tervek" listánkat és borítékoltuk.

Elég zsúfoltak voltak az év első napjai, sok széppel gazdagítva bennünket, mert újra tapasztaltuk, hogy Isten jó hozzánk. Így még nem fejeztem be az évrendező füzet kitöltését, de szeretném a napokban befejezni, mert jót tesz nekem kicsit gondolkozni az életem felett.
Az év utolsó napján készítettem a kisebb gyerekeknek is egy évrendezőt, mert kérték. A tavaly Virágtól kaptam évrendezőt gyerekeknek, ennek alapján a saját igényeinkhez igazítottam a mostanit. Az idő és saját járatlanságom a szerkesztésben szabott határt. Jövőre szeretnék ezzel is előre készülni.


A múlt héten vettem egy érdekes kertészkedési könyvet. Elolvastam. Egy másik régebben elkezdettet meg igyekszem befejezni. Január - úgy kezdődött, mintha tavasz jönne. Ezek mai képek a kertből:

Hóvirág

Nem volt olyan hideg, hogy a körömvirág lefagyott volna.

Százszorszép

A kerítés mellett egy krizantém, ami túlélte az enyhe fagyot.

A kankalin is bontogatja szirmait.

De gondolom, lesz még hideg és fagy. De most van az ideje a kerttervezésnek. Ez lázba hoz. S ma-holnap lehet kísérletezni a palántázással is. Az olvasottak alapján s mert eddig tapasztalataim is erre mutatnak, új változtatásokat kell végeznem a kertben.

Rendszeres hálanaplót ebben az évben nem fogok itt vezetni, csak a bullet journalban.
Még nem döntöttem el, itt milyen gyakorisággal és milyen témákkal jelentkezem.
De mindenkinek, aki erre jár, kívánok áldott Új Évet, sok örömmel, nevetéssel, bátorsággal, kitartással, szeretettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?