hétfő, április 17, 2017

Hálás hétfő -16.

16 hét van már mögöttem ebből az évből. Olyan az életünk, mint az árnyék. Találkoztam valakivel, aki ma hetven éve született. S magamban azt mondtam, hogy nem lehet, már ennyi? Ilyen hamar? Mi az élet? Idő, amely kifolyik az ujjaink közt? Mivel maradok s mi marad utánam másoknak?

Hálás vagyok, az elmúlt hétért,
-a finom gyümölcsös, magvas reggelikért, frissítőek, éltetőek, megunhatatlanok
-a mosógépért, a héten többet használtam, mint általában
-hogy kislányunk jobban van, csak köhög és csorog az orra
-a vasárnapi finom salátáért
-a finom nyers desszertért
-hogy járhatok gyalog, olyan jó, frissítő
-a szavakba rejtett húsvéti ajándékért
-az üres sírért, hogy nincs a Jézus teste a sírban
-a gyerekek készítette meglepetésért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?