szombat, december 03, 2016

3.

Egy jó reggelivel kezdődik egy jó nap -mondanám emlékezve arra, milyen fontos volt gyerekkoromban a reggeli. Reggeli nélkül nem indulhattam sehová. Jó volt ez akkor úgy. De ma már nem elég. Egyre inkább arra hajlok, hogy egy jó nap egy jó estével kezdődik. Mit jelent a jó este? Időben lefeküdni, hogy legyen időm kipihenni magam. Előkészíteni a másnapra valókat. Gondolatban -és miért nem papíron is- tudjam mit kell tennem, mi a célom. Másként szétfolyik ujjaim közt az idő. Az én időm. Az életem. Az egyszeri és megismételhetetlen.

Olvastam ma, hogy éltünk végén - de szerintem így ünnep előtt is - nem az a fontos, amit megveszünk, hanem amit építünk, nem amit kapunk, hanem amit megosztunk, nem az alkalmasságunk, hanem a jellemünk, nem a sikerünk, hanem a jelentőségünk.

... megérkezett az első karácsonyi képeslap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mi a te véleményed?