kedd, december 22, 2015

A macska

A gyerekek többnyire Mircinek szólítják. Nem a miénk. Egy őszi napon csak úgy megjelent. És itt ragadt. Akár a miénk is lehetett volna, de nem voltunk felkészülve a befogadására. Azóta a szomszédéknál lakik. De gyakran, rendszeresen átjár hozzánk. A gyerekek nagyon szeretik.


Körülöttünk vannak még üres telkek, nem egyszer láttunk nyulat, fácánokat. Persze egér és poc is van. A legdurvább talán az volt, amikor a máshol mérget evett egér a mi kertünkben múlt ki, még jó, hogy nem a gyerekek találták meg.

Most is jár a kertben egy egér vagy poc, egyszer láttam egy pillanatig, mert nagyon gyors volt. S a macska, mely eddig inkább csak a ház előtt járt, ma (de lehet már máskor is) hátra ment, arra, ahol az  poc vagy egér jár. Jó reménnyel vagyok. Egyszer már láttuk, amint épp egeret fogott a házunk előtt az úton. Egyszer pedig a lépcsőnk elé tett egy egérkét.
A gyerekek eleinte csak simogatták. Most már játszanak és kis labdát is dobnak neki, aminek ő, ha kedve van, utána veti magát.

Hát így van is meg nincs is macskánk.

2 megjegyzés:

  1. Akkor van Mircinek néhány játszótársa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van :). Ma láthattam én is, hogyan játszik a gyerekekkel. Hát ilyet még nem láttam. A guruló labdára ugrás tetszett a legjobban.

      Törlés

Mi a te véleményed?